Då var man uppe

Nu är jag uppe och ska börja plugga så jag kan få in allt som ska läras. Jag har någon tenta fråga kvar att svara på sen är det bara att repitera allt. Men annars går det bra förutom att man blir lite stressad över att det bara är två dagar kvar, vill ha mer tid. Även fast jag har setat masser så känns det som man kan lära sig så mycket mera. Det går väl som det går.

Jag ska ta mig ner till skolan idag och skriva ut papper på allt jag har skrivit på datorn så jag lättare kan läsa igenom allt. Sen får jag se om jag går på lektionen idag så är frågor till tentan, jag har inga frågor så jag vet inte hur jag ska göra. Jag spänderar nog hellre tiden med att plugga.

Det är vad hela min dag går ut på, plugga. Just nu hinner man inte med så mycket mera, men så skönt när jag väl är klar. Då har jag lite smått jag måste fixa, tänkte hinna det på torsdagen efter tentan och sen på fredagen för då har jag hela helgen ledig innan de nya momentet börjar. Önskar bara att det var Micke som skulle ha detta moment men det är samma som vi har i detta moment och Micke kommer inte förens till det sista momentet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0