Börjar bli fint :D

Nu så har jag kommit en bit med städningen och känner mig nörjd, men jag och Gabriel ska fixa det sista när vi varit på stan för att det ska kännas så frächt som det kan när dem kommer. Nu så väntar jag på att älsklingen ska komma från frisören så vi kan börja gå ner mot stan. Det ska bli skönt med en lite promenad :-D

Sen ska det fixas i ordning fördrink, snacks och de sista piffet innan vi får besök. Det kommer bjudas på chips, dip, kex, ost, melon (två sorter) chillenötter och en jordgubbsfördrink :-D Hoppas det blir bra men det känns som att det blir det.

Ska kolla på lite nya intednings saker nere på stan, se om det inhandlas något, vi ska ha blommor till kinavasen som jag fick i födelsedagspresent, tavla och en lampa till hallen. Det är vad vi letar efter just nu så vi får se om vi hittar något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0