Veckans planer

I morgon ska jag och G ha en dag tillsammas, får se vad vi hittar på. Det är så skönt att få ha lite egen tid med honom ibland. På onsdag ska vi ta oss till MAXI för att handla, det behövs. Det blir skönt att fylla frysen igen, nu ska maten räcka till Adrian kommer också så han bara kan ta det han vill ha när vi är borta. Sen på torsdag och fredag så har jag inget planerat men det blir förmodligen pluggande och träning. På lördag tar jag min packade väska och åker till Eskilstuna över natten, jag ska först umgås med pappa och dem om de har tid med mig, sen ska jag hem till Junnu, Jenny och fasters sötnos Samuel :-) Jag och Jenny ska som sagt se på Sex and the city filmen, det ska bli kul att få umgås lite med henne. Jag kommer ihåg förut när vi umgick mer än vad vi gör nu, vi har alltid så kul. Trivs bra i hennes sällskap, önskar att vi sågs oftare. Efter filmen ska jag bege mig till Tilda och sova över oss henne :-) Det blir en bra lördag! På söndagen ska jag bara hem och ta det lugnt, älsklingen jobbar så han är inte hemma när jag kommer hem. Detta är min vecka :-) Det känns som en bra vecka.

Just nu så väntar jag på att G ska komma hem från jobbet, han slutar om fem minuter och då ska han cyckla hem. Jag ska börja med maten då, börjar bli hungrig :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0