Trött men håller mig vaken

Jag är så trött men jag känner inte lugnet för att kunna lägga mig, tänker på massa saker. Hur ska vi göra på midsommarafton och sen på om jag kommer få min bok i morgon för det var inte den som hade kommit med posten idag :-S Men jag känner att om den inte har kommit i morgon som stannar jag hemma på onsdag och lämnar in ett referat på boken istället för jag har ingen lust att sitta där utan att ha läst boken.

Tack Tilda för besöket idag, så trevligt så! Så välkommen igen :-D Vi tog en sväng in till stan och fikade, sen till IKEA. Jag köpte en matta till vardagsrummet, tre vaser och muggar. Det blir alltid något när man är på IKEA eller hur Tilda!? he he! Vi handlade lite på MAXI sen men sen bar det av hem till mig för att äta jordgubbar och glass :-D

Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt men jag ska nog snart ta mig till sängen för att sussa, jag har en hel del att göra i morgon.

Natti Natti på er alla bloggare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0