Tordag

Det är vad det är i dag :-D He he!!

Min dag har bestått av att läsa barnamöderskan och pysslat lite här hemma. Jag tog mig också ner en sväng på stan för att köpa det sista till imorrn, jag var inne på systemet och köpte en liten vinflaska och var sin cider. Jag hittade en ny som hade kommit så jag var bara tvungen att pröva. Jag tyckte vi skulle ha lite gott och dricka till maten i morgon när det nu är midsommar. Vi var bjudna till Tilda men ekonomin ville inte det vi ville :-S Så vi får göra det bästa av det men det blir mysigt hemma med. Men den 28 kommer jag Tilda!! :-)

Vi ska äta massa gott i morgon, laxtost till förrätt, hemma gjord potatissallad och kött, sen till sist blir det raparberpaj med glass. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0