Sverige

SÅ klart man såg på matchen igår :-) Först blev det Spanien-Ryssland som slutade 4-1 till spanien och Villa var ju fantastisk :-) Sen var det dags för Sverige och vi laddade upp med lite mums och Sverigetröjan åkte på. He he!!



Sverige vann med 2-0 :-) Så himla bra gjort av dem, kul för Zlatan att få göra mål med för han har inte gjort mål i landslaget sedan 05 så det var på tiden. Ska inte glömma att nämna Hansons vilje mål, snacka om beslutsam att få in den i mål :-) Snubblade nästan in målet!

Så irriterad på Greklands grisiga spel...

Det märks att jag har mycket just nu för jag hinner inte alls blogg som förut men men det är bara två dagar kvar sen är det lugnt :-) Ska lägga upp lite roliga bilder på Cleo sen när jag kommer hem, nu ska jag iväg till skolan för att plugga fram till min lektion som börjar 15.15.

Ha en bra dag i tråkvädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0