Sex and the city

Snart ska jag äntligen få se den :-) Jag har verkligen längtat efter den, när sista avsnittet sändes så var det en känsla av vemod som kom över mig. Under de åren jag hade fått följt Samantha, Carrie, Maranda och Charlotte så hade man fastnat för dem och kunde känns igen sig i dem på något sätt även fast man inte lever deras liv. Det kommer blir roliga 2 timmar och 25 minuter :-) Dryck och snacks lär behövas med, he he!!



Innan vi ska på bio så får jag träffa fasters sötnos med :-) Så underbart att få träffa Samuel, jag träffar honom inte så ofta så jag får passa på när jag kan. Det kommer bli en trevlig lördag fast jag kommer sakna min Gabriel :-)



Sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0