Så skönt

Nu har jag vaknat efter en skön sovmorgon, natten var lite orolig. Katterna har höllt på hela natten, vet inte vad dem ville. Men till slut så lät dem mig sova efter G hade gått till jobbet, under natten har varken jag eller G sovit så bra. Idag ska jag plugga lite och sen bara ta dagen som den kommer plus träna. Det är så skönt att få bestäma själv när man ska läsa och hur länge. Det är verkligen skillnad mot en vanlig termin, det känns som jag har sommarlov fast jag inte har det. Men från och med 29 juli så blir det nog tungt för då ska jag gå heldag två gånger i veckan och massa att läsa. Men jag håller ju på med det redan nu så då kommer jag ju ligga före med all läsning.

Jag får njuta av den ledighet jag har just nu och ett tag framöver, jag har ju lektioner nästa vecka men det är bara två st sen har jag inga föräns den 29 juli så då ska jag bara umgås med folk och nuta av sommaren. Det ska umgås med pappa, vänner, älsklingen och så klar mamma Raija :-) Jag och G har pratat om att åka ut till dem under hans semester för vi har pratat om det så länge men det blir aldrig av men det ska det bli nu så det ska bara bestämas när.

Nu ska jag kolla lite tv och ta det lugnt! Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0