Nu har de åkt hem



Det var riktigt trevligt med besök :-) Det blev så tyst när dem åkte, he he! Får vi se när dem kommer tillbaka, han ville gärna komma tillbaka i alla fall. Vi hade ju så många lekplatser :-) He he! Så söt!

Vi var ute och lekte lite nu på dagen med, sprang runt på nästan alla lekplatser som finns här i närheten.



Nu så har jag diskat det lass som blev och nu ska jag vila lite för det blev sent igår kväll och tidig morgon. Det är jag inte riktigt van vid men det var inte så faligt men det känns att jag inte är van. Efter jag har vilat lite så ska jag läsa Från Sapfo till Cyborg. Det är ett seminarium om den boken i morgon kl 09.15 efter det seminariumet så ska jag träna och sen hoppas jag på att den bok som jag beställde har kommit så jag kan läsa den för den ska vara färdig läst till onsdag.

På tisdag så hoppas jag att det är fint väder för då ska jag, kusinen och hennes minsting ut på Björnön och ta en promenad. Så trevligt så! Skönt med en liten promenad och sen få umgås med kusinen. Sen ska jag försöka att läsa massa under denna vecka så jag kan ligga lite före. Det kan vara skönt att ligga lite före för att kunna njuta under min ledighet sen.

Kommentarer
Postat av: Raija

Jättefin närbild av Amadeus.

2008-06-15 @ 18:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0