NERVÖS

Det är vad jag är nu... Jag har tenta om två timmar ungefär men jag kan ju bara göra mitt bästa. Det ska bli skönt att få slappna av imorrn och inte behöva tänka på plugg i alla fall ett tag för sen ska det ta tags i omtentan som om en vecka. Det hade varit skönt att slippa den, bara två poäng till så hade jag sluppit det....... Nej nu ska jag ta det lugnt fram till tentan och sen blir det en avslappnande promenad till kopparlunden.



Grattis Emmelie på studentdagen!!!! Det är tråkigt att jag inte kan vara där, just nu så står dem på skolgården utanför Ullvi i Köping. Snart ska hon upp på flaket och sen vi 15 ska hon firas av släkt och vänner men jag skriver tenta då.. :-( Hoppas du får en bra dag kusinen min!!


image211

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0