Lugn kväll

Det är så skönt att bara sitta i soffan och inte göra något alls, det är något man behöver ibland. Jag ska plugga i morgon hade jag tänkt mig. Jag ska försöka plugga undan en del i veckan nu så jag får det lugnt. sen men känner också för att göra inget alls. Men det blir nog en blandning av det.

Längtar till den 28 :-) Sex and the city med Jenny, längtat efter den filmen sedan jag fick veta att den skulle spelas in. Så nu är det bara en vecka kvar, då kommer lilla jag till Eskilstuna. Tänkte hinna med en del när jag väl är i stan, hoppas ni har tid med mig :-)

Kommentarer
Postat av: Hampus

Självklart finns det tid för att träffa dig min favorit syster, men du är ju också den enda systern jag har. :D

2008-06-21 @ 21:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0