Lördag

Nu så är jag uppe, dagen slutade i går med att jag la mig i sängen och läste ut Onåd :-) På torsdagkvällen hade jag lyckats läst halv boken men sen under fredagen så små läste jag hela dagen och till sist så hade jag läst ut den. Denna bok måste ni bara läsa!!! Den var så bra, man ville bara läsa vidare. Nu när jag är klar med den så känner jag vemod, jag ville fortsätta att läsa den. Det händer mig när jag har läst en riktigt bra bok så nu ska jag köpa denna bok och sen införskaffa mig någon mer bok av samma författare. J.M. Coetezz, Nobelpristagare 2003. Jag ska läsa Ett dåligt år av han till en annan kurs i sommar så snart ska jag ta och börja på den men jag har en del andra böcker som nu är viktigare. Jag måste läsa klart Barnamöderskan för den ska jag skriva om och skicka till läraren bara för att jag inte var där i onsdags för att boken inte hade hunnit komma.

Idag ska jag och älsklingen umgås och ta oss ner till stan, vilket lyx att kunna ha tre dagar tillsammans utan att behöva stressa till jobb eller skola. Jag har som sagt ingen skola förens den 30 juni och den 3 juli, sen är denna kurs klar. Jag ska ta mig in till Eskilstuna i veckan tror jag med, får sen. Beror på om det är någon som vill umgås :-) Jag ska ta mig till mamma Raija någon dag innan resan i alla fall för vi ska låna resväskor av henne :-) Så snällt så vi slipper köpa, vi lägger ut så mycket pengar ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0