Kunde inte hålla mig

Jag gick in på min studiemail idag fast jag lovade mig själv att inte gå in på den förrän på måndag för jag vet att resultaten från tentorna kommer när som helst. När jag loggade in så såg jag ett resultat hade kommit in men jag loggade ut och sa åt mig att hålla mig till måndag men jag lyckades hålla mig i fem minuter om det ens. jag öppnade mailet och höll för ögonen. Jag kikade mellan fingrarna och såg ett G. Jag fick godkännt :-) Jag var lika nära att få VG som sist på just denna lärares tenta. Jag fick 16 och 18 är VG. Det var typiskt men men, jag fick i alla fall G. Jag blev så glad att jag kunde inte hålla tillbaka tårarna. Dem som känner mig vet vilken press jag har haft så det är väldigt skönt att ha klarat den. Nu behöver jag inte vara orolig längre, mina studier är nu räddade. Fast jag fick ju veta för någon vecka att man hade 6 månader på sig om man inte klarar poängen men nu behöver jag inte tänka på det :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0