Kanske blir Marmaris

Vart ska vi?? Marmaris eller Kreta??



Marmaris



Kreta


Jag och G var förbi big travel idag och såg en resa till Marmaris, Turkiet för bra pris. Avresa den 14 juli :-) Samma dag så han börjar sin semester. Perfekt!! Hoppas den eller att det kommer någon annan resa till nästa vecka när vi förmodligen ska boka om skattepengarna har kommit. Jag ville se att vi verkligen har fått pengarna innan vi bokar. :-)

Dagen började med träning, när jag kom hem så sa G att han skulle bjuda mig på lunch så då bar det av till stan. Kollade på resebyråerna efter resa, till myrorna för att hitta kläder åt G som ska var utklädd på lördag i 70-tals stuk. En liten fika vid ån och sen hem för att plugga :-) Jag har kommit en lång bit på vägen men känns som jag kan lära mig mycket mera och börjar bli nervös. Men jag ska sitta imorrn och på onsdag, en kan jag faktiskt plugga innan tentan på torsdag för den är 14.30 men det ska man helst inte göra men man kommer nog inte kunna låta blir. Det kunde jag inte sist i alla fall och då började tentan 8.30.

Kommentarer
Postat av: Mickiz

Marmaris är helt underbart, men tyvärr är det ingen sandstrand utan stenar och jätte äcklig botten som man knappt kan gå på i havet.
Men man kan ju bara i poolen på hotellet me eller åka på en båtresa som vi gjorde då bada man från båten!

2008-06-02 @ 22:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0