Idag så börjar det

Nu är jag klar för att bege mig till skolan, jag ska först till bibblan för att leta reda på de böcker som vi ska ha till kursen sen ska jag på lektion. Jag börjar halv 11 och slutar 15. Efter det ska jag möta Sandra vid natilus för att att träna :-) Sen blir det plugg när jag kommer hem så jag måste komma på någon mat som går fort att göra.

Solen skiner så fin idag men det känns att det är svalare men ska jag vara ärlig så är det bara skönt för det har varit så vart att jag inte har orkat göra något knappt. Desto skönare är det att det ska regna på onsdag för då ska det pluggas massa.

Nej nu måste jag fixa det sista innan jag ska gå till skolan, jag ska hinna läsa lite till omtentan också.


Kommentarer
Postat av: Veronica Skantz

Tja, vad snygg din sida är, hur fixade du denhär designen? ;)

Puss

2008-06-09 @ 17:16:18
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/
Postat av: Lene

Hej SNYGGING!



Gillar din bild på dig.



graoooowww

2008-06-09 @ 18:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0