Haft en lite paus från bloggandet!

Nu under helgen så har jag inte hunnit blogga, det började med att jag tog tåget till Eskilstuna och var med pappa och dem fram till halv fem. Det blev god mat och trevligt sällskap, hade saknat dem och då menar jag alla tre :-)



Rigmor fångade jag aldrig på bild.

Sen så träffade jag Jenny, jag fick inte träffa Samuel för han hade ögoninflamation så det blev att mötas på stan. Det var så kul att få umgås med henne, vi har alltid lika trevligt. Det kändes precis som förut! Vi ska se till att hitta på något under hennes semester, alltid trevligt men tjejkvällar.

SATC-filmen var såååå bra, dem som inte har sett den måste bara se de, Jag kommer köpa den sen när den kommer ut för den var hur bra som helst. Jag fick skratta och gråta, slutet var bra också :-) Säger inte hur den slutar för då förstör jag för dem som ej har sett den än. Det kändes inte alls att den var 2 h och 25 min, klart värd tiden och pengarna.

Sen så bar det av till Tilda, pappa skjusade mig för dem hade också varit på bio. När jag kom dit så gjorde jag i ordning mig och sen belv det party. Det var skoj men man mådde som man förtjänade på söndagen sen. Det är inte ofta jag festar så jag är väldigt känslig.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0