Fullt fart

Nu tog jag mig en liten paus, jag har suttit och pluggat på biblioteket sedan kl 10. Jag är fortfarande kvar på biblioteket och kommer vara här tills jag börjar min lektion. Jag hoppas att det inte är något långdraget så jag bara kan sätta mig och plugga igen men då ska jag nog ta mig hemåt och plugga hemma för då är älsklingen på jobbet. Det blir lättare att plugga då :-)

Det känns som att den här tiden som jag har suttit i dag har gett mig mycket, allting börjar landa. Det känns skönt och det mesta kommer jag ihåg från förra gången.

Jag ska plugga fram till 19 idag har jag bestämt sedan ska jag bara ta det lugnt och vila, man ska inte stressa sig kvällen innan tentan, speciellt när den är på morgonen. Man behöver tid i mellan tentan och pluggandet för att få struktur på alla tankar man har. Sen i morgon eftermiddag ska jag inte göra något alls, jag borde vara klar med tentan till 11 då ska jag bara hem och gör inget.. :-) Så skönt!! Det är speciellt skönt när man har haft fullt upp i nästan tre veckor eller om det är mera. Nej nu ska jag fortsätta så jag klarar tentan i morgon, men det ska jag nog göra :-) Såg på gamla tentan vad jag hade missat och det mest var att jag inte hade utvecklat mig tillräckligt så nu får jag skriva allt jag kan komma på så ska det nog gå vägen.

Kommentarer
Postat av: Hampus

Det kommer gå JÄTTE bra för dig imornn på tentan.

2008-06-11 @ 13:30:38
URL: http://hampus91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0