Fredag den 27 juni

Jag tog mig aldrig ner till stan igår och fixade det som skulle fixas så jag ska ta det i dag. Jag hade tänkt boka flygbuss till Arlanda men såg i går att det är så mycket dyrare än att ta tåget till Stockholm och sedan Arlanda Express. Vilket också blir bra för på söndagen när vi kommer hem ska vi luncha i Stockholm innan vi tar oss hem till Västerås. Får se vad vi kommer hitta på veckan efter vi har varit i Prag, har inget inplanerat så vi får se. Efter den 25 ska vi till High Chaparalle i alla fall :-) Pappa och dem åker till Öland lördagen när vi är i Prag och är borta till den 26 så det blir efter det. Det ska bli så kul!

Sen ska jag ta och plugga lite när jag kommer hem för på måndag har jag seminarium igen, de två sista för denna kurs är nästa vecka. Sen är det bara tentan som väntar och den är den 15 aug så det är ett tag kvar.  Men den ska jag se till att fixa, det blir lite mycket en period där men jag har klarat det förut så det är bara att kämpa på. Den vecka som tentan är har jag två heldagar, kanske om jag har otur en omtenta den 14 och sen tenta den 15.

Ikväll blir det mys med G, vi pratade om att kolla på film och bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0