Fixat

Nu har jag köpt tågbiljetter till Arlanda och från Arlanda till Stockholm för vi ska lunch i Stockholm när vi kommer hem till Sverige och sen ta oss hem till Västerås. Jag lyckades få resorna för bra pris tycker jag. Sen gick jag till forex för att växla in pengar till resan, nordea tar 2% av beloppet när man betalar med kort på forex så han i kassan lät mig gå ut och ta ut pengar. Nu är det bara väskorna som ska hämtas och sen är allt fixat till resan men det är ingen brådska. Jag växlade in så vi har nu 10 000 Tjeckiska :-) 40 kr beräknas vara 100 tjeckiska kr . Nu ska jag bara ta det lugnt och fixa mina naglar så de är fina i morgon.


Kommentarer
Postat av: Veronica Skantz

Thnx, nu har jag addat dig =) Helt seriöst så uppfattade jag inte om jag blev inbjuden till Matilda på lördag lr inte, hon nämnde bara i förbigående att hon skulle ha tjejkväll på lördag. Ska jag känna mig inbjuden lr? :P

Pussen

2008-06-27 @ 19:45:19
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/
Postat av: Veronica Skantz

Tjoho! Thnx för smset igår. Då ses vi ikväll då! Får se om jag får med mig Carro o Oliwer. Ha så kul på SATC, den är underbar ;)

Pussen

2008-06-28 @ 09:44:28
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0