Då är man vaken

Jag vaknade samma tid idag som jag gjorde igår och det kommer vara ungefär denna tid som jag kommer gå upp hela veckan. Idag blir det att läsa om politiska system i andra länder, speciellt Frankrike och Tyskland för det är dem som jag hade lite svårt med på tentan. Det är tur att älsklingen är ledig idag för annars hade hans familj aldrig kunnat komma hit för jag hinner inte med att städa. Så idag får han städa medans jag pluggar men jag ska försöka plugga undan en del nu på morgonen så jag kan hjälpa till lite sen för dem kommer ju inte förens kl 17.30. Men om jag känner dem rätt så är de här till 18..

Imorrn så börjar en av mina sommarkurser, sexualitet och kön i historian, på tisdag börjar text, kultur och samhälle och sen på onsdag är det litteratur och samtid som börjar. Men det är bara en första kursen som jag kommer ha lektioner med just nu i juni de andra två börjar sina lektioner den 29 juli. Så det är väldigt skönt. Då behöver jag inte stressa sönder mig nu i juni och sen är jag ledig 3-29 juli men då blir det väl hemmaplugg men det planerar man ju själv så då behöver man inte känna sig stressad.

Hela veckan är fullspäckad, som sagt så börjar mina tre sommarkurser på måndag, tisdag och onsdag, sen så på torsdag har jag omtenta på tenta 2 så jag ska plugga till hela veckan och sen till sist så har jag lektion på fredag. Sommarlovet börjar inte så lugnt för mig men det kommer lugna ner sig som tur är.

Nu ska jag ta och sätta mig och plugga. Ha en bra dag i värmen!

Kommentarer
Postat av: Lene

Halloooo...så söt blomma! den luktar ända till Eskilstuna



Simma lugnt nu tjejen.



Puss bakom örat!

2008-06-08 @ 13:18:39
Postat av: Evelina - blivande brud <3

hoppas pluggandet går bra! låter ju som att du har en hel del intressant framför dig att läsa!



kram

2008-06-08 @ 14:14:08
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0