6 Juni/ Svenska Nationaldagen!

Dagen började med att jag tog tåget in till Eskilstuna för att träffa mamma Raija och min bror. Pappa lämnade av bror min på stationen så jag hann lämna över pengarna han skulle ha för att kunna köpa patroner och kullor till G som ska köra paintboll imorrn. Sen åkte vi ut till mamsen, Tobbe var hemma med så jag fick träffa han med, vilket var ett tag sedan. Det blev sol, god mat och fika :-) Pappa fick för sig att han skulle komma och hämta mig där ute när han ändå skulle ge mig det han hade köpt. Så han och Rigmor fick lite fika med :-)

Mamsen var så gullig, jag fick med mig massa lådor som är bra att ha när man ska göra matlådor. Det behövs alltid! Jag fick även hennes gamla kamera :-) Då behöver vi inte stressa med att köpa en så det är skönt. Nu kommer jag börja ta massa kort, älskar verkligen att fotografera. Speciellt mina små kissemissar :-)

När jag sedan kom hem till stan så handlade jag lite till kvällen, sen har jag inte gjort så mycket mera än att ätit och kollat på fotbollsmagasinet. Jag skulle ha pluggat lite men jag är helt slut så det blev inget av det. Skulle ha varit på grillkväll idag med gänget men behöver plugga som sagt så jag kände inte att tiden fanns där. Men gärna någon annan gång tjejer :-)

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0