Torsdag

Jaha, vad kan tänkar göras idag då!?

Jag ska ta och plugga så jag får en hel del gjort för ikväll ska vi på förhandsvisning av The dark knight, vilket jag har längtat efter. Sen i morgon ska jag vara i Eskilstuna hela dagen så då hinner jag inte plugg. Men förutom att plugga så ska jag ta och plocka i ordning lite här hemma, kanske ta en promenad med katterna på gården och sen ta ut kameran för att ta massa foton :-)

Älskar våran nya kamera, 8 megapixel, 18 x optisk zoom :-D Den följer med mig överallt så jag kan fånga massa fina foton. Den kommer så klart hänga med till High Chaparalle, finns mycket att fotografera där nere. De shower som kommer vara och miljöerna som är där. Sen får vi se om den hänger med på resan till Skåne för vi ska ju till Liseberg sen och vet inte om jag vågar ha med den dit. Idag vet jag också om jag kan åka i huvudtaget men det ska säkert gå bra, det vore synd om jag inte hade pengar till det för det vore skoj med roadtrip med Tilda och få träffa Anna, se hur hon har det där nere. Jag har aldrig varit på Liseberg heller så det blir skoj. Men jag får ta det lugnt om jag känner av hjärtat när jag åker. Det blir jobbigt att vara utan min älskling, kommer sakna han så mycket.

Nej nu ska jag ta och lägga mig i soffan för att ta det lugnt innan jag ska ta tag i allt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0