Svårt att sova

Jag vaknar varje morgon nu kring 8-9 även fast jag har lagt mig sent så jag är skaplgt trött nu. Och i morgon ska man upp ännu tidigare, vi åker vid sju så vi gåt väl upp mellan 6-6.30 Jag kommer nog gå upp kl 6 för att fixa en lita matsäck men G kommer nog sova till 6.30. :-D Förstår han, inte alls kul att gå upp 6, det var ett tag sedan jag gjorde det. Jag tror inte det har hänt sedan förra sommaren när jag jobbade och G har nog inte gått upp vid denna tid på jag vet inte hur länge. Men men vi ska ju iväg på skojiga saker så då gör det inget, High Chaparalle :-) Vi blir borta hela dagen, ska bli så kul.

Det blir inge Liseberg för mig på grund av att pengarna inte räcker till, vi trodde G skulle få för sin semester denna månad men nej då så var det inte alls. Han pratade med lönekontret och dem pengaran kommer i aug. Men som det ser ut nu så ska jag ha råd att åka till Skåne i alla fall :-D Det blir kul med en lite roadtripp, en lång sådan.

I dag så ska vi inte göra så mycket förutom att åka till MAXI och handla lite, blir inte den storhandling som vi brukar ta för det är så varmt, orkar inte bära massa då. Jag ska försöka och lägga mig igen för jag är så trött men jag lägger mig i soffan för i sovrummet så störs jag av G som snusar och Cleo som snarkar.. He he, japp hon snarkar, högt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0