Städar

Idag är en sådan dag som består av att städa, jag vill att det ska vara fin och trevligt när jag lämnar lägenheten i morgon för att träffa gänget för att grilla. Hoppas det är lika fint när jag kommer hem på söndag ;-) he he! Det är så varmt i dag så jag tar det i omgångar, snart ska jag ta och gå till ICA med för att handla lite till kvällen. Vi ska kolla film och ta det lugnt, det är så skönt att G slutar redan kl 17, då kan man njuta mer av fredagen än att förlora närtan hela fredagen när han slutar kl 20.15.

Hemtentan har nu kommit så jag börja skriva så fort jag har städat klart, kommer förmodligen sitta i morgon innan jag åker till Eskilstuna för jag åker inte föräns vid 17 så jag har ju hela dagen på dig i stortsätt.

Nu ska jag fortsätta :-)

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

jag är precis som du, som vill ha det städat när man åker för att det ska vara fint när man kommer hem =)

hoppas det blev fiiint =)



kram

2008-07-04 @ 18:18:35
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0