Soligt och fint idag

Undra vad denna dag kommer medföra? Det kommer förmodligen bara bli en lugn dag med mys med älsklingen. Han är ju ledig idag, vi kommer säkert på något att göra. Det jag vet är att G ska hämta sin cykel på cityringen för den är inlämnad på reperation för 4 gången på mindre än ett år. Så köp inte cykel där.

Igår när jag började känna mig bättre så tog vi oss ner till stan för vi hade en del att fixa, vi växlade in mer pengar till resan för att kunna betala bilen som kommer och hämtar oss på flygplatsen och skjusar oss till flygplatsen. Det fanns en sida på internet där man kunde beställa transfer, det är skönt att veta hur vi kommer till hotellet. Jag köpte även bra gåskor för att ha i Prag, gick en sväng till apoteket för att inskaffa det sista till resan som behövs som plåster bla. Jag kommer säkert få skavsår, he he :-)

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla lite tv innan jag ska sätta mig och skriva lite på tentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0