Solig tisdag

Det har verkligen varit en helt underbart mysig dag med fint väder. Jag tog mig till Media markt för att köpa en ny kamera :-) G förljde inte med för han ville inte till jobbet på sin semester, vilket jag förstår. På vägen till stan så fick jag sällskap av hans jobbakompis Amanda, trevligt samtal. Hon är trevlig, lätt att prata med. Älskligen mötte mig på stan för att ta en promenad rund och sen satt vi oss på en resturang, åt god mat och tog en drink. Det var riktigt mysigt, det ska ju njutas när det är semester men nu måste det hållas i pengarna. När vi kom hem så kollade vi på Allsång på skansen och åt jordgubbar :-) Nu ska jag bara ta det lugnt framför tvn.

Annars i veckan ska jag inte göra så mycket förutom att bara njuta av vädret och på fredag ska jag till Eskilstuna och träffa Veronica och Tilda :-)


Nej nu ska jag ta och kolla tv.


Kommentarer
Postat av: Veronica Skantz

Hej gumman, allt bra? Du har alltid schyssta idéer om heminredning, kan inte du ge några tips på vad jag skriver i inlägget http://veronicaskantz.blogg.se/2008/july/inreda.html

Puss

2008-07-23 @ 18:10:11
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/
Postat av: Veronica Skantz

Tack gumman, ja jag vill verkligen ha den, ju mer jag kollar på den desto mer vill jag ha den :D Så det får nog bli den faktiskt... =) O ja, tips tas gärna emot, vet inte vad jag ska göra med köket än, tapeterna är så tråkiga, men det får du se när jag väl har flyttat in :P ses på fredag! puss

2008-07-23 @ 20:55:02
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0