Snart

så åker vi :-) Jag längtar verkligen, det ska bli så mysigt med en liten tripp. Jag läste på aftonbladet att bussstrejken kunde drabba arlanda bussarna så vi får se hur det går. Annars måste jag prata med SJ och boka arlada express i stället för bussen. Det ordnar sig alltid, Mamma Raija, du vet att hade det varit för något år sedan så hade jag varit ett vrak nu.. he he ;-) Men nu vet jag att allt ordnar sig till slut.

Det är bara packning kvar nu :-) Det ska fixas nästa onsdag för då blir det stryk och pack-dag.

Igår så mådde jag inte alls bra, låg i soffan nästan hela dagen, förutom den tid som jag var med pappa och bror. Men efter det blev det soffliggande på grund av illamående och huvudvärk. Måddes bättre idag men känner mig fortfarande sådär. Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla vidare på allsången.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0