Så mysig dag

Bowlinghallen var sängd för det är sommar så då har dem bara öppet mellan 16-22 på fredagar och lördagar. Så vi satt oss på det mysiga fiket som ligger vid svartån :-) Så mysigt! Sen gick vi in på leklust, he he!! Vi köpte två sällskapsspel, kasta gris och micado så det blir en mysig kväll med film och sällskapsspel. Vi var också ute en sväng med Cleo, det blev bara hon för Ceasar var inte så sugen på att gå ut. Jag tog massa söta bilder på henne men har inte orkat lägga upp dem så jag gör det senare på min fotoblogg. Nej nu ska jag ta det lugnt och vänta på att älsklingen min ska spela klart så vi kan mysa.

Hoppas ni alla har haft en bra dag nu när juli har börjat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0