Onsdag och pluggdag

Idag måste jag verkligen plugga hela dagen för jag måste bli klar med boken som jag började läsa i går. Den är intressant men mycket infå, det kommer nog bli livliga diskussioner i morgon för det blev det sist och då pratade vi om prositution, hur det var under 1800-talet och jämförde med hur det ser ut nu.

Sen efter seminariumet i morgon så är denna kurs förutom tentan :-) Då börjar min semester! Jag får se vad som hittas på resterande av veckan, det skulle vara kul och träffa Tilda innan hon åker får se om hon hinner. På lördag kommer i alla fall Marlene hit om hon är frisk då, Jag får se när jag tar mig till Eskilstuna och hämtar resväskorna med hos mamma Raija. Men det är ju ingen brådska med det, tror jag ska kolla om hon har tid någon gång nästa vecka så jag kan åka över. Se om G kanske har tid att följa med också. Annars får han följa med när han har semester sen. Om två veckor åker vi :-) och en dag om man ska vara precis. he he!! När vi kommer hem på söndagen sen så ska Gs mamma komma hit och hämta hans bröder som har varit här med katterna eller det är bara Adrian som är här under hela tiden, Sacharias kommer på lördagen bara för att göra Adrian sällskap lite när det är helg. Så då blir det fika och massa prat om resan. :-)

Nej nu ska jag inte babbla mer om resan :-) Det ska bara bli så kul för det är min andra resa utomlands och min första med älsklingen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0