Nervös



Nu börjar jag bli mer och mer nervös för resan, jag försöker att inte tänka på det men det är svårt. Det är ju som sagt bara min andra resa utomlands och min första utan någon erfaren/vägledare. Det är ett nytt land för hos båda men det  ska bli så mysigt med en romantisk resa med mannen i mitt liv, det kan ju inte bli bättre. Nu har jag i alla fall lyckats samlat på mig alla Prag sidor igen, fick länkar av bror min och sen googlade jag fram dem andra.

Idag ska det handlas så vi vet att det finns det mesta hemma när Adrian ska sitta kattvakt. Det kan vara skönt att få det gjort, jag ska ta mig till MAXI får se om älsklingen ska med för han kunde inte sova i natt och vi hade bestämt att åka med bussen som går 11.15. Annars får vi se vad som hittas på idag, G är som sagt ledig idag och i morgon jobbar han sitt sista pass innan semestern :-) På måndag så börjar våra två mysiga veckor ihop. Vi har en del planer på vad vi ska hitta på förutom Prag så vi får se.

Nu ska jag lägga mig och läsa :-) Hoppas ni får en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0