Mysig kväll

Det blev en väldigt mysig kväll med god mat :-D De nya tillskottet i gänget var med också, lilla Fabian. Jag skulle ha kommit sent men jag åkte in med ett tidigare tåg för att göra min bror sällskap, han var ensam hemma med syrran och kunde inte gå någonstans för hon har ingen nyckel. Då tänkte jag att jag kunde göra honom lite sällskap, pappa skjusade mig sen till Veronica när dem hade kommit hem. Jag var den som var först så vi satt oss och pratade lite, sen så poppade resten upp. Pappa kom sen och hämtade mig, var lite synd att han kom så tidigt för det var det var så mysigt. Tack för en trevlig kväll!!






All den goda maten :-)


Jessie


Oliwer


Veronica som tar massa bilder :-)

Tilda :-)


Det började bli lite kallt


Veronica tog beslag på Fabian på en gång ;-)


Sov så sött på bordet, sov som en stock.

Vi fick lite besök med så vi var ju tvungen att bjuda på något.


Alla var så nyfikna

Det var en väldigt lyckad kväll som måste göras om någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0