Mamma mia

Den va vi och såg igår, riktigt bra film. Den rekomenderar jag starkt. Alla tre bölade, he he! Det var jag, Tilda och Madde som kollade på den, Erika var med oss men valde att se The dark knight istället.



Idag ska jag börja skolan igen och jag skulle gärna sova lie längre, hade ställt klockan på nio men jag kan inte sova. Så det blev inte många timmar sömn i natt, somnade vid halv två. Jag ska försöka hålla mig aktiv på semenariumet i alla fall idag, det är om boken Onåd så det ska nog inte vara så svårt. Nackdelen är att det var ett tag sen jag läste den, det var ju i början av sommaren. Jag missar eftermiddagens lektion på grund av att jag ska till gyn men det är de värt. Det kna ju vara skönt och veta vad det är, sen vill jag få något mot den påståda urinvägsinfektionen som de hittade igår. Får se vad jag och G hittar på sen, det är ju hans sista semesterdag. Han är så gullig, han kom hem i lördags efter att ha varit på stan och letat byxor till sig med en bukett rosor :-)







Så fina:-D

När vi var på High Chaparral så fick jag en ros till men den var gjort av godis :-) Mmm, tänker om jag kanske ska överraska honom med något idag. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0