Lördag

Nu så är det lördag och jag ska snart sätta mig ner för att plugga lite innan jag ska plocka ihop det jag ska ha med mig till Eskilstuna. Jag ska sätta mig ner och kolla igenom frågorna på hemtentan, ska skriva ner det första jag tänker på för att sedan gå in lite djupare i böckerna i veckan. Det är ju ändå lördag så jag ska inte stressa sönder mig över tentan idag men vill i alla fall börja.

Sen bär det av till Eskilstuna, det ska bli mysigt med grillkväll. Jag tror det är första gången i år jag äter grillat förutom det vi har grillat i ugnen. Kommer sakna dig älsklingen :-) Men vi ses i morgon!

Nu ska jag ta det lite lugnt innan jag ska kolla på tentan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0