Kommer inte blogga lika mycket

Min dator har gått sönder så nu så lånar jag Gs datorn medan han är på jobbet. Jag hoppas på att det kan bli fixad snart, om det gåt att fixa annars får jag ta och köpa en ny. Det känns inte så kul. Pappa och Hampus kom hit idag för att hjälpa mig med datorn men det gick inte så bra. Men det var så snällt av dem att komma hit, synd bara att det blev det missförstånd som det blev. Men men.. Tack så mycket pappa för att du ställer upp!

Vad ska jag annars göra då? Nej inget, känner mig ganska rastlös. Ingen aning om vad jag ska hitta på.. vet inte vad jag ska göra i morgon heller, alla jobbar ju eller så bor de i Eskilstuna och jag har inte pengar till att åka in just nu.

Kommentarer
Postat av: Veronica Skantz

Jajuste, ni ska dit också. Jomen det ska vi nog kunna få rätt billigt iaf ;) Vad ere för fel på datorn? Puss

2008-07-10 @ 17:56:26
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0