Gymmet

Jag trodde att dem öppnade igen nästa vecka men G var förbi där igår för att kolla när de öppnade och då var det öppet. Så nu har han fixat ett gymkort så vi ska träna båda två idag. Det ska bli skönt att komma igång igen :-D Så då ska det tränas förfullt, det blir idag, fredag och söndag. Sen får jag gå på måndagen igen för på tisdag kan jag inte för då har jag skola plus att vi ska till hans mamma på kvällen sen.

Kollade hur bussarna går i Eskilstuna så jag vet vilken tid jag måste åka från Stenby ikväll, jag måste åka med bussen som går 20.55 för att hinna med tåget som går 21,52. Men dit ska jag ta 2 istället för 12 för annars måste jag vänta på bussen i en halv timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0