God morgon

Nu är jag färdig för att gå till mitt sista seminarium för denna kurs och behöver inte gå på seminarium föräns den 29 juli :-) Sååå skönt! Fast nästa vecka ska jag plugga massa för att få undan en del till G går på semester för annars måste jag sitta på hans semester och det vill jag inte göra.

I helgen bär det av till Eskilstuna igen, det var inte meningen att jag skulle åka så kort in på men gamla gänget ska ha grillkväll och jag var inte med sist. Det är tomt att sova utan älsklingen men det är inte ofta det händer, vi ska ha myspys på fredagen i alla fall. Jag ska sova hemma hos pappa och dem :-) Jag ska kolla om han kan hjälpa mig med en sak också.

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0