Fredag

Idag så ska jag ut på en promenad igen för den jag tog i går blev lite kortare än den sträkan jag ska gå på grund av ont i äggstockarna. Då tänkte jag att jag får ta igen det idag istället. Jag börjar fundera på att korta ner tiden jag går och gå varje dag istället, vet inte vad som är bäst.

Annars så ska jag bara läsa under dagen, har ju ingen dator :-( Jag kan inte sitta vid Gs dator hela tiden :-) Jag behöver ändå läsa massor och skriva på min hemtenta som är på den andra datorn... Så jag tänkte att jag får skriva den på papper först och sen föra in det på datorn. Jag ska försöka komma ihåg det jag hade skrivit redan. Alla mina Pragsidor är på den andra datorn med. Jag får kolla om Hampus har kvar någon av dem han tipsade mig om. Men det är en som jag behöver som jag vet att han inte har så jag ska sätta mig och leta.

Sen såg jag nu att jag måste sätta mig och bli klar med fråga fyra innan den 15 juli för då ska boken tillbaka... typiskt men det gör inget för jag ska ha blivit klar med nästan hela tentan innan måndag men det kommer jag inte göra men jag kan ju försöka. Sen är det en annan bok som ska in den 4 aug så det viktigaste är att jag gör de frågotna först. De andra böckerna har jag köpt.

Nej nu ska jag leta Prag sidor sen plugga innan jag går ut på min promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0