Denna dag

På förmiddagen så tog vi det lugnt och sov ut, sen ringde mamma Raija så då pratade jag med henne en stund medans jag pratade med henne så ringde Tilda så henne ringde jag upp efter jag lagt på :-D Det verkar som de har haft det så bra, hon låg på stranden och njöt när vi pratade. Vill också ha värme! :-) Pratade en liten stund men det är ju så dyrt så vi får prata mer sen. Det hade varit kul att hinna träffa henne på onsdag men det hinner jag inte för då ska allt det sista göras och vi ska städa för Adrian kommer ju på kvällen så vi kan berätta för han hur han ska göra med allt. Det skulle ha blivit stressigt om han skulle komma på morgonen när vi åker. Men det får bli massa snack sen när jag har kommit hem från Prag :-)
Sen gick jag och älsklingen ner till stan för att njuta av hans första semesterdag, blev en liten lunch på stan med. Det är ju aldrig fel, he he!!

Nu ska jag lägga mig i soffan och göra inget alls för jag känner mig ganska seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0