Dagen innan

I morgon så åker vi :-) Det ska städas och fixas det sista idag så vi har fullt upp. Vi hinner ju inte med något i morgon för vi åker ju på mogonen. Tåget går 9.56 från stationen.

Just nu sitter jag bara och tar det lugnt ett tag för att sedan ta tag i allt men måste också vänta på att G ska vakna. Jag vill ju inte väcka honom med dammsugaren, är inte så kul att vakna av oljud. Jag ska få tag på mamma Raija med, måste prata med henne.

Min lille bror och hans kompis är nu på väg till Stockholm för att stå och vänta vid station ett tag :-)  För ikväll så ska det se Iron Maiden! Hoppas du har det kul bror min.

Nej idag hade jag inte så mycket att skriva inte nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0