Besök

Jag var till läkaren som sagt idag, de gjorde prover och undersökte mig men min läkare ansåg att jag tvungen att kollas av en gynokolog på grund av att jag har sådana smärtor. Så hon gav mig en remis och sa att det bara var att åka upp till centrallasaretet, kvinnokliniken. Men när jag kommer dit så är det tomt, till slut kommer det en läkare som säger att jag har kommit fel, men då visar jag remisen jag fick med mig. Då sa han att läkaren hade skickat mig i onödan för så kan man inte göra. Jag fick en tid till i morgon i alla fall, till den läkaren men han verkade inte ta mg på allvar så i morgon får jag stå på mig så jag får veta vad som kan vara fel. Jag vill inte gå och ha ont hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0