Äntligen

Vet inte vad det är med den här sidan egentligen, ibland så ville den bara inte publicera det man skriver. Förra inlägget skrev jag vid 10 i morse och det syns inte föräns nu..

Veronica hänger gärna med på något av det roliga sakerna du gav förslag på :-) Bara att hojta! He he!

Det är verkligen blivit en latar dag idag, jag har inte gjort något i huvudtaget idag. Det är skönt det med.. I morgon så ska jag ut på min 1 timmespromenad, jag tar en varannan dag. Det blev en igår för att se om jag skulle piggna till och det hjälpte så i morgon är det dags igen. Det känns så bra i kroppen efteråt, jag får göra den träning jag kan för gymmet har sommarstäng till slutet av juli eller början av aug. Sen blir det gymmet igen :-)

Nu ska jag snart göra fruktsallad som jag och älsklingen ska avnjuta nu till kvällningen framför tvn.



Förresten vill säga grattis till Min kusin och Dennis som gifte sig igår och till min bloggbekant Evelina och hennes Fredrik som gifte sig idag.


Kommentarer
Postat av: Veronica Skantz

Perfa att du är på! Sthlm o grönan lr kryssning - vi drar ihop gamla gänget o planerar in nåt! Puss

2008-07-09 @ 20:39:37
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/
Postat av: Mickiz

Tack så jättemkt :-D

2008-07-09 @ 22:36:55
Postat av: Veronica Skantz

Men är du på på kryssning? Jag vill på kryssning! Haha, nu har jag fått in idén i huvudet o kommer inte släppa den ;) Ska flirta lite me de andra också, se om de är på. Vore jävligt kul att göra något sånt tillsammans!

Kramar

2008-07-10 @ 14:04:38
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0