Vad har gjort idag?

Idag så har jag varit med min älskling som är ledig denna helg, vilket alltid är trevligt. Jag älskar att ha min älskling hemma =) Jag skulle behövt plugga en del idag men har inte riktigt hittat orken vilket jag inte har gjort på hela veckan, vilket inte alls är bra för jag måste få klar min komplitering så jag kan lämna in den och bli gordkänd. Sen så måste jag få klar min tenta som ska in den 1 feb, det är ju ingen broska med någon av dem men nu börjar ju den nya kursen så då måste man ägna tid åt den istället för det som är kvar från förra kursen.

Imorrn så måste jag verkligen plugga så jag får en del gjort innan måndag men det blir säkert mycket mys också med älsklingen. =)

Det ska bli så skönt att få pengar på måndag för det har varit väldigt tungt denna månad, att man alltid hamnar i samma fälla varje jul att pengarna inte räcker hela månaden ut så det kanske man ska tänka på till nästa jul men då kommer det ju gå en del pengar om jag och Gabbe så åka till Säfsen för att åka skidor och fira nyår =)

Idag när jag pratade med Tilda på msn började jag kolla runt lite på apollo efter resor, speciellt till Kefalinia men också till Malta =) Jag hittade några hotell som var intressanta men måste ju vänta med att boka tills man vet hur ekonomin ser ut för som det ser ut nu så kan vi verkligen inte åka. Men så som jag har mått denna vecka så behöver jag verkligen komma iväg. Alla mår ju bra av lite sol och värme men huvudsaken är väll att komma iväg och bort från vardagen. Tänk att få sitta på en strand med en god drink och löpa sol men också få åka runt och se massa saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0