Torsdag

Idag så sova jag riktigt länge innan jag var tvungen att gå till skolan, när jag kom dit som pratade vi om Hobbes, Lockes och Rousseau =) Älskar verkligen statsvetenskap! Denna termin kommer vara helt underbar.

Sen så ringde älskling och berättade vad han skulle få i lön =) Posten var så sen så jag hann gå innan den kom! Jag har varit så orolig att han skulle få mindre än jag tänkte mig men så var det ej, det var väldigt skönt.

Efter skolan så tog jag mig ner till stan för att kolla efter present till Malin och Danne för vi ska på deras bröloppsfest på lördag för de gifte sig på Arlanda den 17 nov. Det ska bli så trevligt att få fira dem men svårt är det att veta vad man ska köpa. Vill köpa något fint åt dem, vi hade en tanke om vad vi skulle köpa men de var slut här i stan men jag ska träffa Tilda imorrn så jag ska kolla om det finns i Eskilstuna. Om det inte finns så vet jag inte vad vi ska köpa, det känns så tråkigt att komma med presentkort eller något liknande.


Jag gick runt en sväng och kollade runt lite på saker till lilla mig med =) Hittade jättefina skor på dinsko men jag kunde inte bestämma mig men ska ta och kolla på dem imorrn med, om de finns i Eskilstuna så ska jag be Tilda om smakråd. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0