Tordagkväll

Nu så är det kväll, jag och älsklingen ska snart ta och se film. Denna vecka har vi sett en hel del film =) Vi såg film i söndags, måndags,onsdags och ikväll. Det är ett mirakel att jag lyckas hålla mig vaken nu för tiden.. he he. Jag har alltid somnat förut när vi har kollat film.

När vi satt vid matbordet idag så satt vi och diskuterade vad jag ska göra i sommar, jag funderar på att läsa en sommarkurs i juni och försöka hitta ett jobb till juli. Jag kollade runt lite på sommarkurser men hittade inte så många för katalogen kommer i mars men jag hittade en som jag är intresserad av, teologi. Me det ska man väll inte säga till svärmor.. :) Hon blir nog väldigt glad att höra det och då ska hon förhöra mig i sommar.. he he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0