Tenta skrivande

Just nu så tar jag mig en liten paus i skrivandet för att få tänka på något annat. Det känns som det går bra att skriva i alla fall, vilket är skönt men vill verkligen klara denna tenta. När denna är klar så ska jag börja med kompliteringarna på 1800-tals tentan som jag vill få klart. Tänk att bara kunna ägna sig åt statsvetenskapen, det skulle vara så skönt. Speciellt nu när takten kommer dras upp i kursen efter de första seminariumet. :S Men det är ju mycket mindre mängder med böcker än de tidigare kurser jag läst men kraven på att vara förbered är större. Jag vill ju kunna ha något att säga för det är meningen att alla ska säga något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0