Sista lektionen

Idag så hade jag min sista lektion i Barn och Ungdomslitt, kommer verkligen sakna denna kurs. Det har varit en dörmkurs, ingen tung litteratur och en tenta som också är relativt lätt. Jag tillbaka min tenta från 1800-tals litteraturen och den hade inte gott så bra så det blev lite kompliteringar men men någon gång måste man få det med.

Efter skolan så träffade jag Tilda och Janet för en liten fika, trevligt som vanligt! =) Vi satt på rutan i över tre timmar, det kändes verkligen inte som det. Mitt i det så sprang jag och träffade min lillesyster för att lämna hennes julklapp, det var verkligen kul  att träffa henne =) Det är något som jag måste göra oftarade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0