Måndag

Idag ska jag ta och plugga i sortsätt hela dagen, fast vid sextiden måste vi bege oss till stationen för då ska vi åka till Eskilstuna för att fira Gabriels lillebror Adrian. Han blir 17 år idag! Kommer att vara hemma till 23 ungefär för tåget hem går 21.52. Det känns lite skumt att komma hem så sent eller att åka iväg så sent i huvudtaget.

I helgen har jag tagit det ganska lugnt, jag har försökt att plugga men det har inte gått så bra för jag har hela tiden gått tillbaka till mitt projekt som jag nu har berättat för till några så nu kan jag väll skriva vad det är. Jag skriver på en bok =) Jag har under en lång tid haft en tanke om att skriva en bok men jag har aldrig börjat men nu så har jag fått en bra grund, vet precis vad jag ska skriva om och jag har skrivit ner massa på papper när jag har fått idéer. Jag har nu börjat skriva ner allt på datorn och formullerar om så vi får se när jag är klar och om den blir poblicerad. Det är ju inte säkert att man blir publicerad bara för att man har skrivit en bok.

Men i veckan så måste jag verkligen lägga undan mitt projekt för att bli klar med tentan och med de kompliteringar som måste göras på den förra. Det känns lie tugnt att få kompliteringar men det är väll bara att ta det och fixa det.  Jag blir nervös för studiemedlet, hoppas verkligen inte att det påverkar men det borde det inte göra.  Jag var inne nyss och kollade på CSN och det stod inga anmärkningar och sen så har jag lämnat studieförsäkran och regisktrerat mit på den nya terminen så nu är det bara att vänta på att det ska börja. När jag väl har varit på upproppet på måndag så ska jag nog kunna få pengarna ganska snabbt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0