Lördag

Snart så kommer pappa och Rigmor förbi för att hämta en gardinstång som de ska få av oss.  Sen ska jag plugga, ska försöka att få klart kompliteringarna i helgen och sen göra den andra tentan nästa vecka. Jag känner att jag tar de jag tycker är svårast först, men jag har verkligen ingen lust just nu känner jag.

Jag har börjat på ett hemligt projekt också som jag bara vill hålla på med =) Snart så kanske ni får veta vad det är men jag vill komma lite längre med det. Jag har haft tankarna kring detta ganska länge och haft en idé i huvudet, berättade för Gabriel igår och han tyckte det ver en väldigt rolig idé och står på min sida och hejar på.. He he, nu blir ni säkert nyfikna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0