Kväller

Jag och älsklingen skulle ta och spela tillsammans men jag är så himla dålig på det så jag blir tokig.. Kontrollerna är ju värdelösa.. eller så kanske det är jag som är det.. :D Hehe.. Men man kan ju alltid skylla på kontollerna eller hur?? Det skulle vara så kul om man kände att man kunde hanskas med alla kontroller men nej då.. Jag och spel går inte ihop, det är inte många tekniska saker och jag som går ihop. Det är väll ett under att jag klarar av datorn.. he he..



Vad annars då? Jo vi har just nu en väldigt pilsk katt.. Hon löper som aldrig förr.. Jag skulle klappa henne då blev hon helt till sig och bara skrek av lycka.. he he.. Kändes lite konstigt får jag då säga.


Hur svår ska det vara att bara vara lugn, känner en sån oro över pengar och jag vet att jag inte behöver vara det för på något sätt klarar vi oss men det är så mycket denna månad och jag hade räknat fel.. :S Men det ska väll gå ihop, vet inte än vad älsklingen får.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0