Känner press!

Det blir en väldigt jobbig vecka nu för det är mycket som måste göras så jag vet inte hur jag ska orka, jag kommer i alla fall inte hinna med så mycket mera än att plugga tror jag men får väll ta mig tid också. Jag måste sätta mig idag och få en ordning på allt men jag kan inte riktigt hitta energiatt plugga, får hoppas att jag får lite energi efter jag har tränat idag. Men innan jag ska iväg och träna så ska jag på föreläsning.

På fredag ska Jessie firas =) Nu börjas det, vi 86 blir 22 år i år! Men vi har många år framför oss. Jag känner en hel del som fyller jämt i år, det fylls 30, 40 och 50 år och desamma kommer hända nästa år men då är det åldrarna 18, 30 och 50.  Sen så är det mycket annat som händer detta år, känner 8 st som ska få barn i år och en har redan fått en lite pojke vid namn Felix. Det är en till som ska få nu i Januari om hon inte redan fått, sen är det två som ska få i slutet av feb och början av mars, en i slutet av mars, en i slutet av april, en i slutet av maj och sen till sist en i slutet av juli. Så det bli mycket firande i år =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0